“ Daar ik opzoek was naar een andere auto, kwam ik bij Oosterbos het geschikte exemplaar tegen.
Afspraak voor proefrit via de website gemaakt en snelle reactie terug gekregen.
Op de dag van proefrit zijn we goed ontvangen door Jan.
Toen we aan proefrit begonnen werd ons nog medegedeeld dat we genoeg tijd hadden om te rijden.
Eenmaal teruggekomen zijn we in gesprek gegaan met Jan en hebben alle ins en outs gehoord en gezien van de auto.
En heeft Jan ons goed de tijd gegeven om een beslissing van wel of niet aankopen gegeven.
Dit hebben wij als zeer positief ervaren omdat er totaal geen druk achter stond.
Na een verfrissende versnapering, zijn we tot aankoop overgegaan. Aan de auto moesten nog een paar dingetjes gedaan worden plus een frisse APK.
En dit is ook na alle tevredenheid verlopen.
Op de dag van afhalen, stond de auto te glimmen in de showroom.
Jan zei ik lever auto’s het liefst fris en gepoetst af. De passie voor auto’s dat straalt ervan af.
De nazorg is perfect en als er iets mocht gebeuren of zijn dan aan de bel trekken of langskomen.
Jan onze hartelijke dank voor alles en jullie hebben wat ons betreft er nieuwe klanten bij.
14-03-2026
Bert, Omg Emmen
10